söndag 9 januari 2011

Söndag å man börjar få måndagsångest....

Varit en skön å lugn söndag.....haft lite besök av bästa Lina med familj idag!
Alltid lika trevligt när vi träffas :)

Barnen lekte jättebra ihop...busade, åkte pulka å byggde koja :)

Nu väntas det middag snart....mackaronipuddigen står å gottar till sig i ugnen, det blir smasken!

Imorgon är det måndag igen en ny start på veckan och ångesten börjar krypa sig närmare....
Ursch vad jag ogillar mitt jobb eller jobbet i sig är väl inte så hemskt igentligen det är ju trevligt folk som jobbar där. Men min kropp tar stryk av städningen....mina händer domnar av nästan varje natt och det är en sån obehaglig kännsla :(
Ska testa med såna där skenor som ger stöd för handlederna, förhoppningsvis hjälper dom!

Men men i dagens samhälle har man inte råd att vara sjukskriven.....då får man leva på 0:- i månaden så det är bara att bita ihop å hoppas att kroppen håller till pensionen!!!

Nej upp med hakan nu....tänka positiva tankar måste ja göra....allt kommer bli suveränt till slut :0)

Mitt drömjobb är innom räckhåll!!!!!! *håll tummarna*

KRAM KRAM //// Glamourmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar